Hoppas så mycket....

Jag är så jävla trött på FACEBOOK, det är så jävla tröttsamt och just nu så påminner det mig bara mycket om "hon" och det kommer aldrig att försvinna så då är det lika bra att jag försvinner därifrån, tyvärr!
____________

Min bok är klar nu, det är roligt och spännande såklart men även skrämmande för jag vet inte om jag lyckas sälja 100 exemplar som jag måste, förhoppningsvis med lite tur och engagemang från min sida så går det hem, jag hoppas iaf att några av mina vänner köper den även om den aldrig knog kommer få något bokpris till sitt värde.
____________

Jag gjorde en dum sak, en väldigt dum sak men vet inte om varför jag gjorde som jag gjorde, vet bara om att jag ångrar mig och skäms för det, fattar inte varför jag gjorde det.
____________

Hoppas att jag får något av jobben jag sökt nu för jag kommer inte klara av att gå hemma hela sommaren, min ekonomi kommer inte klara av det.
____________

Jag orkar inte vänta på beskedet om jag kommit in till högskolan eller inte, jag vill veta nu!
____________

Efter alla besvikelser i kärlekslivet så har jag nog blivit lite försiktigare med att gå och bli förälskad, känns som så iaf, jag vet inte varför men i bakhuvudet så går jag runt med tanken om att jag inte vill bli sårad igen. En tjej som jag träffat nu och som jag gillar hade jag nog helt blivit förälskad i för typ ett år sedan, men får leva i nuet och inte tänka på framtiden så mycket.
____________

Man förändras som person genom sina erfarenheter, om det är dåligt eller bra vetefan men det är nog naturligt.
____________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0