All or nothing.......

Jag har aldrig gillat semlor och kommer nog heller aldrig att göra det!

------

Har anmält mig nu till högskoleprovet, så "steg ett" till det nya student livet är gjort, men har en lång väg kvar framför mig, mina planer är ju som sagt att komma in på Jönköpings högskola! Antingen så blir det till förskollärare eller fritidspedagog, svårt val, får d under vilket det blir nu!

------

Har iaf bestämt mig att jag först ska testa på och bo i ett studentrum om jag får tag på ett, sen om ett halvår eller ett år ta det vidare till en egen lägenhet, ska bli sjukt roligt!

------

Roligt att det är så mycket sport på tvn nu så man blir lite sysselsatt under dagarna, annars är det mest att man sover till 13-14 varje dag!

------

Imorgon blir det först att ge blod, sen lunch, göttans!

------

Jag är inte bitter, sur eller arg, eller jo det är jag, och det har jag all rätt att va också, för att från och med nu så kör jag min egen väg!

------

Jag är så glad över att jag har så bra vänner som ger så bra råd, och som är där och lyssnar när man behöver det, det är sånt man aldrig glömmer!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0