Another shitty day.....

Såg en riktigt bra film precis som jag kan rekommendera, den heter 500 days of summer!
Handlar om en pojke som möter en flicka, pojken blir kär medan flickan inte tror på kärleken, men med tiden så blir även flickan förälskad i pojken, och dem gör allt tillsammans och har det hur härligt som helt tillsammans! En dag vaknar flickan upp med känslan eller tanken om att hon inte längre är kär i pojken, och hon gör slut, han blir deprimerad för han har trott att hon var "den rätta"! Under samma dag så träffar hon sin framtida man på ett café, och dem träffas någon månad därefter och pratar med varandra som vänner, hon lyckligt gift och han fortfarande helt knäckt där dem kommer fram till att det finns inget som öde, utan bara slump!

-------

Sitter här och lyssnar på Lady Gaga, Speechless, sjukt bra!

-------

Dagarna bara försvinner och man längtar till sommaren, jag vill att det ska gå fort till sommaren men inte så här fort, eller jo fortare!

-------

Förstår inte varför jag blir nervös helt plötsligt varje gång jag får ett sms, skumt, som att hjärtat helt plötsligt börja hoppa snabbare! Hehe bara för det så kom det ett sms precis!

-------

Just nu så ser jag bara framemot att va singel ett långt tag framåt, jag orkar bara inte gå igenom allt som innebär "kärlek", alla känslor som man lägger ner, det är som jag alltid kännt, att älska någon är både positivt och negativt tyvärr, och just nu så är det bara nackdelar än fördelar!

-------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0