Antal besökare...

Detta blir ett litet spontant inlägg, men iaf, det är rätt så roligt att jag skriver här, med tanken om att jag har 0 läsare, såklart, det är mitt val men roligt är det. Orsaken är väl för att jag vill gärna ha denna bloggen privat, så man får skriva av sig lite, dem som läser det får gärna läsa detta, men än så länge så vill jag inte dela med mig av denna bloggen till mina vänner!

------

Det här med vänner ja, det är underbart, för det är verkligen så att när man mår som sämst, när man är nere i botten och vill försvinna, det är då ens riktiga vänner stiger fram och är där för en och det är en härlig sak som jag lagt märke till nu den senaste månaden! Jag är inte bitter mot mina andra vänner, men är bara lycklig för att jag ha så bra vänner som jag kan kalla "bästa vänner"! Tack för att ni, mina bästa vänner finns och jag hoppas och vill verkligen vara där dem dagarna ni kanske vill bara försvinna, vänner är lycka verkligen!

------

Jag gillar Succéduon med Anders och Måns som går på tv nu, riktig skånsk skit humor kan man säga! Kolla in några avsnitt vetja!

------

En gammal låt som jag alltid gillat som jag börjat lyssna på igen är Daniel Lemma, If I used to love you! En riktig favorit och han har gjort några sjukt härliga låtar, kan även rekommendera låten Haze!

Inget tar scenen i filmen Jalla Jalla, det är där låten blev känd så att säga, åhh den scenen är så grym och jag har lovat mig själv att jag måste göra något liknande för min framtida flickvän!
Liten förklaring till scenen, flickan och pojken har bråkat, så vill han göra henne glad igen med en fin picknick (hehe roligt att jag fick rätt på det ordet direkt)
så han ringer på dörren där hon bor, hno ser endast en liten tråd som hon ska leda hon till denna picknick, och när hon kommer fram så sitter han där med god dricka och mat, levande ljus och en filt! Det är så romantisk och varje gång jag upplever den scenen så drömmer jag mig alltid bort till den dagen jag får uppleva min "picknick"!

------

Härligt också att inte behöva bry sig så mycket om antal besökare, för jag vet hur många besökare jag har, 0!
Man brukar ju alltid tänka att när man startar en blogg, att man inte ska bry sig om antal besökare, men i slutändan är det ändå det som driver en, så fort det blir dåligt med besökare så blir det mindre inlägg och segare och skriva kanske, vad vet jag!

------

Nu ska jag se dagens avsnitt av Succéduon!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0