Hit it with.....

Jag känner mig stark, och äntligen har jag insett vilken skithög hon varit!

------

Varför ska jag gå runt och må dåligt när hon lever livet, varför ska jag gå runt och tänka på hon när hon inte tänker på mig, varför ska jag bry mig om hon när hon inte bryr sig om mig osv!

------

Det är som Johan sa idag, hennes ex, det är efteråt man tänker tillbaks och tänker, hur fan kunde jag må så dåligt över en tjej när det finns tusentals bättre tjejer där ute!

------

OS is the shit och det är roligt att det går så bra för svenskarna! Fast hur dåligt som helst med alla misstag av arrangörerna!

------

Hon skriver sms till mig men jag har inte ens det lilla minsta suget på att svara vilket jag inte kommer att göra, det visar att det går framåt!

------

En ny serie jag följer nu, Entourage, komedi, rätt så roligt, ska försöka se alla 3 säsongerna nu när jag kan!

------

Har haft problem med arbetsintyg och akassan nu ett tag men allt verkar som det löst sig och förhoppningsvis så får jag lite mer än 135 kr om dagen!

Det enda som krävdes var några samtal!

------

Det enda som kan få mig till att stanna här nere i Skåne är ifall jag träffar en tjej som jag verkligen blir KÄR i, gör jag det så får jag ta en funderare men som det ser ut just nu så är jag inställd på flytt och studier!

------

Idag blir det familjemiddag med mormor och min mamma, det bjuds på taco! Taco är lite av min favoritmat så får hoppas att jag har stort matsug sen, inte som dem senaste dagarna där jag fått kämpa för att få i mig lite mat!

Det är konstigt hur kroppen också reagerar på något som ett  "break-up"!

------

Just nu så vill jag bara resa, ha sommar och se framåt, singel eller upptagen kvittar, jag är ändå lika stark och jag har fortfarande lika bra vänner!

..... och nej, jag är inte bitter, att en tjej inte vill ha mig kan jag ta, det kommer ju komma fler i framtiden, det är hur hon avslutade allt som gjorde mig sur och arg och det är det som visar vem hon verkligen är!

------

Nu är det lördag så då får det bli en låt med fart i, helt underbar och det bästa med denna är minnet jag allttid får upp när jag hör den, B ägde låten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0