Kärleken Väntar......

Ibland är tystnaden bäst, det är tystnaden som gör att jag kan gå vidare och satsa på mitt liv utan tanken, VI i mitt huvud hela tiden! Jag vill inte men det är ju som hela allt, jag vill inget men man får väl acceptera sanningen och fakta! Jag vill skriva, jag vill ringa, jag vill prata men jag vet att jag måste va stark denna gång, för jag orkar inte mer, tyvärr! En dag kanske men inte nu, nu låter jag tystnaden prata för mig, för som sag, det var detta du valde och ville, inte jag! En vecka känn som en evighet, som flera år av ensamhet och alla små saker som påminner mig hela tiden om dig förbannar jag för att jag har bestämt att jag inte ska va svag, utan stark!

-----

Jag har bestämt mig nu iaf, jag ska satsa på att flytta till Jönköping, nu är frågan bara om jag ska göra högskoleprovet om en månad, har en vecka på mig att bestämma!

-----

Det ska bli roligt nu ifall jag kommer iväg, ser detta som en nystart, som ett äventyr där jag ska växa upp och där jag får växa som människa! Alla nya vänner man kommer att få, all ansvar som gör en till en självständig person, det kommer vara tufft vissa stunder men jag har en positiv inställning till det!

-----

Jag vill bara att det ska vara sommar nu, har jag nämnt det!

-----

En härlig sak är att jag har min mamma stöd bakom mig med allt detta, flytt och studier i Jönköping, det hjälper verkligen i beslutet!

-----



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0