Night in malm........

Äntligen hemma, NHL, nudlar med smaken kyckling, Coca Cola mm......

------

Jag är inte redo för ett förhållande, just nu är det för jobbigt, och jag känner att jag helst vill va ensam i min ensamhet ett tag! Men det är svårt, för att jag vill gärna gå vidare och tänka framåt, få kontakt med nya tjejer men det känns inte likadant som det kändes innan man hade fått sitt hjärta krossat, innan man trodde att man hade träffade den rätta, den enda! Jag är ju så dum så jag får nog bara säga sanningen imorgon och fortsätta försöka ta mig ur detta själv, så som det är menat!

------

Jag förstår inte personer som är 40 plus, som är ute och dricker sig fulla en fredags kväll, är det inte då liksom man ska va hemma med sin familj, och ha lite fredagsmys, iaf i min värld!

------

Nu hör jag det kokas, JIPPIE!

------

Jag har märkt en sak nu under dagarna som passerat, jag kommer på mig flera gånger där jag tänker tillbaks, och önskar jag kunda få spola tillbaks livet 6, 5, 4, 3, 2 månader, helst 6 månader för då var det fortfarande varmt, André var kär, och livet lekte helt enkelt, jag mådde hur bra som helst och jag saknar det!

------

Det bästa som kan hända mig nu är att jag får ett jobb, en sysselsättning under dagarna, lite pengar är aldrig fel också!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0