Shit and hell..........

Fan så jobbigt detta är, yes jag gråter, det jobbigt eftersom det är så mycket glädje och fina minnen i dem bilderna, något som jag aldrig trodde att jag kunde känna!

------

Det känns jobbigt eftersom jag verkligen litade på hon, och jag har rätt så svårt att kunna lita på tjejer eller någon, jag har svårt för att kunna komma en tjej nära, kunna vara bekväm med en tjej! Nu måste jag bli det igen då för att kunna träffa någon annan och det känns skit, rent ut sagt, SKIT!

------

Jag trodde att alla minnen betydde något, att VI betydde något men ack så fel jag hade, hade det betytt något så hade du aldrig lämnat mig, aldrig gjort mig så illa som du nu gjorde!

------

Jävlar skit, det är så jag känner nu, jag har mått rätt så okej nu dem senaste dagarna men fan också!

------

Jag vill bara försvinna för alla dessa tårar känns som flera kilo tunga stenar!

------

Jag vill bara va lycklig igen, är det för mycket att begära i dessa dagar!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0