SKIT.......

Hur känns det efter att haft ett underbart förhållande i 6 månader och sen inte betydda ett skit för den personen, att inte ens vara önskvärd i den personens liv, jag menar, hur fan kan man ändra så där på bara en månad från att gå till "vill åldras med dig" till "saknar dig inte ett dugg, inte som vän eller pojkvän"!

Det är typ det hon sa rakt ut idag, "Jag saknar dig inte alls i mitt liv"

Efter 6 månader tillsammans där vi varit varandras bästa vänner, där vi förstått varandra så bra mm!

------

Det är nu jag börjar inse att jag aldrig kommer få sova bredvid hon igen!

Att jag aldrig kommer få kyssa hon igen!

Att jag aldrig kommer att få grilla under sommaren med hon och hennes familj i solen!

Att vi kanske aldrig kommer att prata med varandra igen!

Listan är lång och jag är trött, trött på allt just nu, jag vill bara ha sommar och höst, sen plugg och ny framtid!

------

Jag är splittrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0