Its Always Sunny In.....

Fan vad jag börjar tappa tron på kärleken och allt runt om det, det är så sorgligt, man ser ens vänner göra slut varannan dag för typ inget alls! Det är så sorgligt och jag blir så arg, är det så lite idag så behövs för att någon ska göra slut, tydligen! En viktig sak som jag tycker är något av det viktigast i ett förhållande är tillit, hur ska man kunna leva sina separata liv om man inte litar på varandra, att kunna ha sina egen fritid är ju lika viktigt som att ha saker gemensamt! Ska det vara så svårt att träffa någon som man kan leva med varann livet ut, i motgång och framgång, i sorg och glädje! Det tycker jag är fint men det är en overklighet i dagens verkliga värld!

-----

Jag har haft en period där jag hamnade i en depression nu den senaste månaden där jag gick ner 6-7 kilo och kunde knappt sova under nätterna, vissa dagar var dem värsta i mitt liv men med tiden så mår man bättre, för det viktiga är ju ändå att leva sitt eget liv och tänka på sig själv innan man tänker på andra. Jag har tom haft tanken om självmord men det hjälper ju ingenting i längden, smärtan och sorgen kanske försvinner fort men smärtan och sorgen ens nära och kära känner livet ut är inget roligt. Det är helt sjukt hur något som en tjej och kärlek kan göra en så här, jag förstår inte och kommer nog aldrig förstå, det är väl livets olösta frågor.

-----

Innan jag börja dejta och träffa tjejer så kunde jag ens inte tänka på vad som skulle hände efter en tjej, jag trodde det var så enkelt att man bara skulle gå vidare i livet och gå till nästa tjej som ville ha en! Jag var ung och dum, men jag trodde inte att kärlek kunde göra så man kände sig så här dåligt, jag trodde att kärlek vara bara toppen hela tiden, helt enkelt, jag förstod inte vad kärlek betydde! Men har man känt kärlek, har man älskat någon, det är minsann starka känslor och den människan kommer alltid ha en speciell plats.

-----

Jag har haft några förhållanden nu, men aldrig fått höra en tjej säga, jag älskar dig, det är också fan sorgligt, man börjar fundera om man verkligen är älskbar eller om man kanske är ingen, en nobody!

-----

Jag har stora krav på en tjej kan jag erkänna, helst utseendemässigt, är detta fel av mig, att jag inte nöjer mig med någon med dåligt självförtroende och får snabbt sex, jag vill ha någon med det speciella, hon behöver inte vara världens snyggaste så länge hon är världens bästa för mig. Hon ska sticka ut i mina ögon, kanske något speciellt som jag aldrig sett hos en tjej innan. Jag vet att en dag så står hon nog där framför mig, så nu får jag väl bara fundera på nuet!

-----

Är man i ett förhållande där allt är bara så perfekt, och man känner verkligen att man träffat den speciella, och så en dag där ens partner bara gör slut sådär en dag, så klart som fan att man börja tänka och fundera, vad är problemet med mig, är jag ful, gör jag saker fel, mm!

-----

Man har satsat och förlorat så mycket tid, kärlek, känslor, pengar, jag listan kan fortsätta hur lång som helst.

-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0