Still Counting.......

Varje dag är en seg jävla tråkig dag närmare sommaren, utan jobb och något att göra så är dagarna rena helvete, inget att se framemot så just nu längtar jag bara till sommaren och sen plugget!

-----

Om man trycker på February vid Arkiv här bredvid så ser man alla mina inlägg jag gjort, vet inte varför dem inte kommer upp annars!

-----

Om jag ska va ärlig så är det fortfarande tufft, alla minnen som är kvar, och även om man inte vill tänka på det så går det inte, och det känns värre när man vet att hon redan glömt allt och håller redan på skapa nya minnen just nu med en annan!

-----

Det är verkligen synd att det skulle bli så mycket skitsnack bakom ryggen efter allt, att vi nog aldrig kommer kunna träffa varandra utan att börja bråka, att jag känner att jag aldrig vill se hon igen i ögonen!

Jag är så trött på allt, för jag har fortfarande hennes sista ord i huvudet, "du är den enda och den perfekta för mig", "jag vill bara ha dig och ingen annan för du är allt jag vill ha", "jag vill inte förlora dig" osv!

-----

Men jag mår såklart bättre än tidigare vilket är härligt, nu måste jag bara få en vanlig vardag också och något annat att tänka på under dagarna!

-----

Jag saknar faktiskt One C, inte arbetet men arbetskollegorna och lönen, och det viktigaste, vardagen, man visste att man hade ett jobb och man hade fått in sina rutiner efter 1 och ½ år!

-----

Kollar mycket på serien Entourage just nu, den är bra men lite deprimerande för den utspelas i Los Angeles där det är typ sol året runt, så man får större längtan till sol om nu det ens går!

-----

När man är i ett förhållande och har det bra, så glömmer man fort att livet inte är en dans på rosor, för är man verkligen i ett bra förhållande så är man lycklig hela tiden, sen när man förlorar det, det är då verkligheten kommer tillbaks!

-----

Jag tränar iaf lite varje vecka, men vet inte till vad, jo visst det hade varit schysst med en snygg kropp på stranden men ärligt talat, hur viktigt är det?

-----

Jag har alltid haft en dröm, om att ta en enkel resa till Los Angeles och försöka slå igenom som skådespelare, eller något! Bara ta chansen och bo där i 2-3 månader, lyckas man inte så har man alltid en härlig historia att dra i framtiden haha! Men vågar inte resa själv när det gäller en sån stor sak som att bo där och försöka överleva på typ inga pengar!

-----

SNÖ, SNÖ och mer SNÖ! Hur länge ska det fortsätta, det är dagens fråga alla har på läpparna i Sverige!

-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0