If we ever meet again.......

Jag börjar bli lite nervös, desto mer jag tänker på flytten, fast nervös på ett positivt sätt! Typ känslan, äntligen, nu jävlar i det osv. Snart är det Mars, sen April sen sommar och sen höst och ett nytt liv, en nystart!

-----

Jag är nöjd med hur mitt skägg börjat växa, så ska låta det växa nu 1-2 månad till sen får jag se hur det ser ut, men vad folk har sagt och vad jag tycker själv är positivt! Det kliar inte lika mycket som början men det är lite jobbigt ibland som när man ska sova om man inte ligger rätt. Jag funderar på att färga det lite mörkare, typ brunt, nu nästa gång jag ska färga mitt hår, blir färgen inte bra så är det bara att raka av det helt vilket jag ändå ska göra snart.

-----

Har lite problem med akassan där jag betalat för mycket några månader i medlemsavgift, jag har betalat 235 kr när jag bara skulle betala in 99 kr eftersom jag är arbetslös, så hoppas det löser sig tillslut.

-----

Fick mina första pengar nu på länge, en check på 2835 kr som ska lösas in snart. Det är bra så kan jag spara lite till en bärbar dator som jag behöver till hösten. Sen vill jag också ta körkortet där jag nog behöver 2000-3000 kr, sen vill jag också göra en tatuering men det kommer nog få vänta några år.

-----

Har iaf bestämt mig nu att det är fritidspedagog jag ska satsa på först, så hoppas nu fan att jag kommer in, det är 40 platser så en plats borde jag kunna få. Den 10 april är det högskoleprovet, det kommer nog avgöra lite, jag längtar så!

-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0