Paula, are you the dream gir......

Det ultimata inom svek och sorg måste va, "att hata"! Det ultimata inom kärlek måste va, "att älska"!

------

Jag kanske inte borde tänka så här men fan vad trött jag är på min familj just nu, min mamma börjar gå mig på nerverna typ varje dag, min syster och hennes man helst, kan knappt prata svenska, och det är just det som stör mig, att min syster börjat bryta i sitt moders språk när hon innan pratade perfekt svenska, han blir ju inte bättre på svenska när hon pratar som honom, och han har inte blivit så mycket bättre under dessa åren jag känt honom. Var gång familjen samlas, så är det han man hör, på sitt blattesvenska, man hör min mamma upprepa allt som hon sagt redan till mig, man hör min syster som inte ens säger en mening på korrekt svenska!

Jag pallar inte mer, utan jag vill flytta härifrån, till en ny stad där jag kan få nya vänner, ny framtid!

------

Paula, Paula oh Paula, det första jag såg var ditt leende, och det är allt som krävs för att få mig knäsvag! Nu hoppas jag bara att jag får en ärlig chans att få lära känna dig, kanske över en öl innan du reser men känner jag mig rätt, och om min otur fortsätter så träffas vi nog aldrig igen! Det är sorgligt men det är väl ödet som allt annat i detta "underbara" liv. Jag vet inte mer vad jag ska skriva mer än WOW!!!!!

------

Jag förstår inte, vad är det med februari månad och André, allt började förra året då jag hade min depp period under samma månad, allt kändes skit och jag ville bara försvinna härifrån, vilket jag gjorde också, till Jönköping!
Det var verkligen vändningen, jag fick en nytändning men jag funderar över vad det ska vara i år, för ännu en gång, så har jag hamnat i en liknande depression om inte ännu värre.

Jag vill så mycket i mitt liv men måste vänta 5-6 månader till för att det ska hända, om det nu ens händer! Jag orkar snart inte mer och jag behöver verkligen någon nytändning, ett jobb, en flickvän, en framtid, vad som helst!

------

Jag såg Josef Fares idag som var med i Skavlan, och det var något smart som han sa som jag fastnade för.

"Dagens människor letar så mycket efter den verkliga drömpartnern så att allt nästan blir overkligt!"

Det citatet tycker jag beskriver dagens värld rätt så bra, jag menar inte att man ska nöja sig med den första bästa där ute men någon gång så får man ta och bestämma sig för den man vill leva med!

------

Det värsta jag vet är när man chattar med någon som man kanske inte känner så bra, och när denna personen är så jävla seg, fast det säger väl också en sak, antingen så är hon inte så värst intresserad av dig, eller så är hon inte intresserad av någon pojkvän just nu!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0