Late night and lov.........

Jag kan fortfarande inte glömma filmen 500 days of summer, så underbart bra, något likt filmen Juno, sjukt bra musik, fantastiska skådespelare, och själva "storyn" i filmen var bra! Avatar, Snabba Cash, och den, det är dem filmerna som jag sett den senaste tiden som jag verkligen gillar, och alla är helt olika jämfört med varandra!

------

En jobbig sak just nu i mitt liv, det är detta förbannade körkortet, det känns som att de aldrig kommer att försvinna även om jag vet att det bästa är att jag tar det innan sommaren, innan flytten, innan studentlivet börjar för då kommer jag knappast ha tid eller pengar till det! Det hjälper inte till att det är så förbannat dyrt också att övningsköra, eller att ens ta körkortet!

------

Jag trodde att det var vi mot världen, ändå så står jag här ensam med en stor tomhet i livet.....

------

Jag börjar verkligen undra vad jag gjort för fel i detta livet, vad jag gjort för dumt, för att allt ska vändas upp och ner helt plötsligt är inte rättvist! Det jag gått igenom önskar jag inte ens min värsta fiende, hade hellre tagit all annan smärta än detta, för detta är sånt som tar direkt i hjärtat, något som känns i hela kroppen! Jag förstår inte vad som hände, och kommer nog aldrig att komma överfund med vad som hände, hatar gud mig verkligen så mycket så att han gör något sådant här mot mig, vad har jag gjort för fel i denna värld för att förtjäna detta!
Bara tanken får mig att vilja spy, och jag vill inte tänka eller känna så här! Jo jag vet att det finns fler tjejer därute, att jag nog kommer träffa någon snart men jag vill inte, JAG VILL INTE GUD!

------

En sak som jag inte förstår mig på  i denna värld just nu, som är väldigt vanligt tydligen eftersom det händer alla ens vänner känns det som! Det är att det är väldigt ovanligt idag att ett par håller ihop under en längre tid, att folk idag inte kan hålla ett förhållande mer än 6 månader. Det är sorgligt att se, för det är nog många människor som blir sårade, mycket känslor inblandade, men man undrar varför det är så just idag, IDAG! Jag har inget svar utan kan bara säga av erfarenhet att det känns som att det är svårare idag att älska någon än vad det var för typ 50 år sedan. Jag gillar inte tjejer som går från kille till kille, det är inga tjejer som får min respekt, och det är verkligen inga tjejer jag kan älska i framtiden! Nu behöver jag inte bry mig om att killar gör så också, för det är inga killar som jag söker efter utan det är tjejer som jag helst vill ha, haha.

Fast det blir jobbigare och jobbigare att älska någon verkligen idag och lita på varandra fullt ut, för en dag helt plötsligt så kan folk vakna upp, med känslan att hon/han inte längre har några känslor kvar, att hon/hon har ingen framtid tillsammans med den dem är tillsammans med!
Allt är så osäkert idag, med känslor, med pengar, med framtiden, så det  bästa borde nog vara att avvakta och ta dagarna som dem kommer.
Hur tråkigt det än låter kanske, så hade jag helst velat träffat min respektive, min framtida fru nu och redan nu kunna bygga upp något, jag ser det inte som något fängelse livet ut, jag ser det som något fint, äkta kärlek där man verkligen är bästa vänner och varandras älskare, det är så härligt idag att se äldre människor som har varit tillsammans i flera decennier och som verkligen älskat varandra i vått och torrt!
Men tyvärr är världen som den är, allt är bara så upp och ner, och det säger jag inte för att jag sitter här ensam, dumpad utan det är tankar jag haft länge nu, jag vill verkligen träffa den speciella redan nu men det är svårt när ens liv och ens känslor blir behandlade som ett spel!

------

Jag tror inte att man kommer få träffa ens drömpartner, om det är några som fått göra det så är dem verkligen lyckade, för det är verkligen svårt att träffa en tjej som tänker precis som du, som vill göra allt precis som du, som gillar allt du gillar, jag tror inte att det finns någon sådan där ute och skulle det finnas någon, så är nog väldigt långt ifrån en! Alla är unika på sitt eget sätt helt enkelt!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0