Yoga and me.........

Eftersom jag har kommit fram till att styrketräning inte passar mig så bra så väljer jag nu, att testa på yoga hemma till en början! Det är avslappnande och just det jag behöver just nu för att tänka klart, för som det känns nu så vet jag inget.

------

Jag vet inte varför men jag blir så glad när jag ser människor som varit gifta i flera år, som har en familj tillsammans, som har både en historia och framtid tillsammans, som helt enkelt är lyckliga med varandra!

------

Jag har ju inte så mycket i mitt liv just nu som jag kan va glad över så varför inte försöka må bra då, kroppsligt!

------

Fick se en bild på Paula idag, via hennes facebook, och hon fick mig att le igen, hade ni sett hon så hade ni också velat ha hon! Hon är så söt och snygg och speciell i sitt utseende, jag undrar bara om och hur jag ska ta första kontakten med hon sen lördags. Jag har inte så mycket att förlora så varför inte chansa ju.

------

Hela tiden så har jag trott att jag vill ha en muskulös kropp, vara stor och stark men jag har kommit fram till att det enda och det viktigaste är att må bra!

------

Hur dumt det än låter så saknar jag dig!

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0