Dum dum dum dum.........

Är jag dum eller, för det känns som så.

Jag gav allt under sex månader och fick så lite tillbaks, jag krävde ingen sex eftersom hon hade sina problem och jag trodde verkligen på att vi skulle ha det för eller senare. Nu i efterhand när jag säger det till vissa människor, inte alla men till några, när man kommer in på samtalet så får man alltid en konstig reaktion tillbaks som att man vore dum, när jag säger att vi aldrig hade sex under våra sex månader tillsammans. Jag var snäll och väntade, är jag dum för det, jag gjorde det för kärleken, för att jag trodde att jag skulle få något så mycket mer tillbaks än sex, är jag dum för att jag trodde det.

Jag får en reaktion av folk som om jag vore dum som väntade så länge, eftersom det påverkade vårt förhållande och gjorde att vi tappade gnistan och det speciella och angående det så kan jag hålla med, men jag var inte dum, jag var bara förälskad i hon, det var min dumhet. Folk blir så förvånade för det är väl vanligt att man har sex fort i ett förhållande, men det kanske inte är lika vanligt att folk finner äkta kärlek.

Faktum är att alla får ligga förutom jag och det gör mig lite frustrerad.

------

Boken är klar nu, så det är bara att gå igenom den först och sen korrekturläsa den innan den ska tryckas.

------

Nu har jag sökt in till högskolan så nästa steg är då att söka efter boende, spännande.

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0