.....

Jag är så jävla patetisk och kommer alltid vara, men som tur är så bryr jag mig inte om vad andra tycker om mig så ïngen far med det. Jag är så jävla trött på allt just nu, jag vill bort härifrån och starta något nytt för jag orkar snart inte vara kvar här, jag mår dåligt varje dag, tänker på samma saker hela tiden.'

Så vi får hoppas på att jag en dag försvinner så jag slipper all skit.

Jag vet itne längre vad jag känner, ena stunden vill jag slå sönder någon rent ur sagt, andra stunden så sitter jag här med tårar, hela mitt liv ha rvarit så här, upp och ner, jag orka inte mer snart.

Det enda jag vill är att må bra igen, tyvärr så är det långt ifrån mig idag.

-----

Jag hatar mig själv för att jag hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0