!!??!!??!!??!!??!!

"Jag hatar mig själv för att jag hatar dig"

Det är allt jag har att säga för det enda jag vill är att ta avstånd från dig, men du ska alltid ploppa upp någonstans.

Sen att du påstår att jag flyttar till jönköping för att förstöra ditt förhållande med din nya är helt absurt, för det klarar du nog av själv.

Jag säger ju att jag inte vill ha kontakt med dig även sen när jag flyttar, på vilket sätt förstör jag ditt liv då?

Det är nog lite för sent också att börja bry sig, för jag vet att det aldrig kommer att betyda något?

Nä, gör som jag och radera bort mitt nummer från din mobil, glöm allt som varit och gå vidare, med om jag känner dig rätt så kommer du inte att kunna göra det.

Det är verkligen sorgligt att vi  har gått från att vara varandras bästa vänner till värandras fiender, det ä rinte så jag vill ha det och det var också darför jag ville ta avstånd från dig direkt efter vårt "avslut".

Faktum är att vi fick aldrig ens något avslut och det är en sak som stör mig, att vi inte fick träffas en sista gång och prata ut om allt, nä du gav upp för lätt och det var ditt val och inte mitt.

Känner jag dig rätt så har du nog en ny pojkvän om ett år, sen en ny pojkvän året därefter.

Sen att du skriver till mig att du är glad över att du har en ny kille, seriöst hur schysst får man vara, vad tänker du med om du ens tänker då.

Att du har en baktanke med att skriva så förstår jag men det att jag fick sista meningen kommer nog störa dig några dagar framåt, och det är jag glad över för jag önskar dig verkligen ingen lycka.

Varför ska jag önska dig och han lycka till, så mycket är du inte ens värd.

"Det visar vem du verkligen är!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0