Ett par ord.....

Jag sitter här mitt i natten och kollar på nhl (ishockey) och tränar armarna med hantlar, och undrar vem fan är jag? vad fan gör jag?

Det är inte min stil att träna kopiöst mycket, det är inte jag men sen allt hände så har det blivit jag, och tyvärr så är det ens förflutna som man inte kan ändra utan bara sin framtid.

Jag vill inte gå och lägga mig klockan 4 varje natt men ändå så har jag gjort det nu i lite över 2 månader, vad ska jag göra när jag inte kan sova, när jag är rastlös, den dagen jag hittar tillbaks till mig själv, den dagen kommer jag kunna sova tidigare, och jag längtar till den dagen.

Och allt detta för en tjej, för ett par ord, jag förstår inte.

Den dagen jag hittar mig, den dagen hittar jag vardagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0