Keppa on the move.....

Jag förstår inte hur jag orkar med allt, hur jag klarar av att leva så här varje dag, men jag vet att framtiden är ljus för mig.

Nu ska jag inte säga ett sådant ord som hata men kommer inte på något annat just nu så använder det tills jag hittat det rätta ordet, mitt hat blir större och större för min mamma, hon behandlar mig som skit men jag är så van vid det, helst att bli behandla så av mina föräldrar. Eftersom hennes "pojkvän" inte har ett svenskt körkort så vill han ta det nu här i Sverige, men han har inga pengar eller något, då säger hon att hon kan lägga ut pengarna så länge tills vidare, va fan, jag hennes son behöver också pengar men har hon erbjudit mig några pengar, nej, jag har lagt ut över 10 000 kr själv på mitt körkort, inte en enda krona har kommit från mina föräldrar, och det kändes lite inombords att få höra det. Jag vill bara spy ärligt talat.

Det är långt framåt men jag längtar tills jag får egen familj, så jag kan äntligen ha en normal familj med mycket kärlek och omsorg, familjen som jag aldrig haft.

Nu letar jag bara efter sommarjobb, som jag kan ha innan jag flyttar så jag får lite pengar på kontot innan höst och plugget. Så det får jag försöka fixa, tänkt gå runt i stan en dag och söka.

Jag blir alltid så glad när andra i min omkrets är glada, folk som betyder något då för mig.

Livet är aldrig rättvist men det är inte heller orättvist.

------







Detta är min nya keps som jag köpte för endast 50 kr, ska försöka börja använda keps ibland nu under sommaren, kan bli schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0