Life is not easy........

Alltså jag mår inte bra, psykiskt, allt detta skitet som hänt tar hårt på mig och det börjar märkas.

Idag blev det familjemiddag då och efteråt så har jag bara ont i huvudet och är alldeles gråtfärdig, allt är bara så feloch jag gillar ingen i min familj förutom min syster och Lina då, min mamma pratar som en jävla utlänning nu också, mest för att dem två är där så dem förstår hon men jag får ont i huvudet bara när jag hör på det. Sen säger hon till mig, prata saktare så dem förstår, löjligt.

Tillslut så gick det så långt att jag hade ont i huvudet, och jag mådde så dåligt psykiskt så jag behövde luft, så jag gick därifrån och sa till dem här hemma att jag behövde lite luft så jag ska gå och köpa en pizza, och när jag kom ut och gick ett tag så börja jag gråta, det kom tårar, för jag förstår inte vad det är för konstig familj jag har, det enda jag vill ha är en vanlig familj, jag börja också tänka på det här med jessika och allt, så det blev för mycket på samma gång.

Det finns alltid något min systers pojkvän så påpeka på mig, idag sa han så smal du blivit, du måste äta mer bla bla bla. Eller när han kommenterade mitt skägg, "jag gå till loppis och köpa sån, så det försvinna" "mycket dåligt, kan bli allergin och mycket" som han sa det, det blir så jävla löjligt.

Det finns så många saker jag störde mig på alla idag, jag förstår inte, ska detta vara min familj.

Min mormor säger välkommen till familjen till min mammas pojkvän, haha som att det är något privilegium, så jävla löjligt.

Vad göra du idag?
Du kolla fotboll tvn?
Kom, äta nu ska vi.
Du gäst, först äta!
Vem säga, jag inte vill.

Så här pratar dem och det är så jävla frustrerande, jag klarar inte av sånt.

------

Jag har iaf några positiva saker från idag, en kompis till mig har haft körkort nu i över 5 år så ska försöka övningsköra med honom så jag tar det jävla körkortet till sommaren.

Det är också som så att på hans mammas jobb så behöver dem folk, vikarier, så han ska försöka fixa det till mig så jag får ett möte med chefen om att kanske börja jobba där fram till hösten och flytten. Vad det är för något, undersköterska typ på ett äldreboende, eller en hjälpreda med tunga lyft och småsaker.

------

Min bok håller jag fortfarande på och skriver, och det går bra.

Jag har kommit till ett kapitel i mitt liv som betyder väldigt mycket för mig, både till det positiva och negativa, någo tsom gjorde stor skada på mig då men även något som gjorde mig starkare i längden där jag är idag.

Det är kanske därför detta kapitlet tagit sån lång tid att skriva, inte för att jag har svårt att komma på något att skriva utan för att det finns så mycket jag vill få ut och skriva.

Jag har även bestämt mig för att skänka all vinst jag får in av denna bok till välgörenhet, och det håller jag fast även om den skulle sälja miljontals. Jag gör inte detta för pengar, utan för min del, för att det är en del av mitt liv till en ny person.

------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0