3

Jag kan erkänna att jag saknar vissa saker med dig, det kommer jag alltid göra för den känslan som vi hade kommer jag aldrig känna med någon annan.

Det kunde va så härlig att bara gå och lägga sig tillsammans med dig, få lägga armen runt om din nakna överkropp och få känna din värme smitta av sig till min kropp, jag kunde alltid lägga mig med ett leende.

Vi hade bara en pytteliten säng att dela på men ändå så sov vi som gudar tillsammans, så länge vi vaknade upp tillsammans brevid varandra.

Den känslan är jag rädd att jag aldrig kommer få känna igen, kanske någon annan känsla med någon annan men inte den med dig som var så underbar att somna till, jag är inte ledsen men besviken.

-----

Det bästa med att ha en privat blogg är att den just är privat, jag kan skriva allt jag känner eller tänker på.

-----

Nu längtar jag så in i helvete mycket på hösten men är rädd för att jag inte kommer komma in. Jag vet inte vad jag gör om jag får reda på att jag måste jobba ett år till.

-----

Ångest redan andra dagen på jobbet, jag vill bara spy men jag får väl vara en man och stå ut med det till Juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0